Biz Sizi Arayalım

Hoşgeldin İlkbahar Turu Doğanbey Tarihi Evleri Didim Apollo Tapınağı Tavşan Burnu Tabiat Parkı Bafa Gölü Turu

1 Mart 2020 Pazar günü sabah saat 06:30’da Denizli Delikliçınar Paydos Turizm önünden hareket ediyoruz.

Yol güzergahında alınacak kahvaltı sonrası ilk olarak ,Büyük Menderes Deltası’nın güneyinde bulunan Rumca ismi Domatia olan Doğanbey köyüne gidiyoruz.Burada milli park tarafından hazırlanan sunum ve anlatımın ardından ,deltada yaşayan canlıların anlatıldığı müzeyi geziyoruz.Burada ki anlatım ve sunumun ardından eski Rum stilinde yapılmış taş evler,tarih kokan sokakları ile Doğanbey köyünü geziyoruz.Burada bol bol fotoğraf çekebilir,kendinizi adeta bir zaman yolculuğunda bulabilirsiniz.Doğanbey’den sonra yolumuzun üzerinde bulunan tavşan burnu tabiat parkında kısa bir fotoğraf molası veriyoruz

Didim ilçe merkezinde Apollo tapınağı ziyaret sonrası Altınkum da yemek molası veriyoruz. Didim programından sonra Bafa Gölüne gidiyoruz. Günün son programı olarak Bafa Gölü Tabiat parkindayiz

Bafa gölü kendine canlı türlerinin olduğu bir yaşam alanı.

Yemek molasının ardından Denizli’de turumuzu sonlandırıyoruz.

FİYATA DÂHİL OLAN HİZMETLER

*Dönüş yolunda ki Akşam Yemeği

*Kişisel Harcamalar

*Öğlen Yemeği

*Müze giriş ücretleri vb.

*Ulaşım
*Rehberlik
*Kahvaltı
*Seyahat Sağlık Sigortası
*Dönüş yolunda ki Akşam Yemeği
*Kişisel Harcamalar
*Öğlen Yemeği
*Müze giriş ücretleri vb.