Biz Sizi Arayalım

Samsun, Ordu, Giresun, Zigana Yaylası, Uzungöl, Rize Ayder Yaylası, Batum Gürcistan-Borçka Karagöl, Kuzalan Şelalesi Ve Mavi Göl, Sultanmurat Yaylası

19 Temmuz  PAZAR 2020 tarihinde saat 20:00 de  Çınar Paydos  Turizm önünden hareket ediyoruz. Afyonkarahisar, Ankara, Kırıkkale istikametinden yolcuğumuza başlıyoruz.

20 Temmuz :Sabah saatlerinde ilk olarak Amasya’dayız.Kahvaltımızın ardından Yalıboyu Şehzadeler Parkı,Yeşilırmak,2.Beyazıt Külliyesi,Hazeranlar Konağı göreceğimiz yerler arasında.Serbest vaktinizde Yeşilırmak kenarındaselfie çekinmeyi unutmayın JAmasya gezisinin ardından milli mücadelenin başladığı nokta Samsun’a hareket ediyoruz.. Bandırma Vapuru Müzesi, Atatürk Anıtı,İlkadım Anıtı, gezdikten sonra öğle yemeği molası veriyoruz.Yemek sonrası Ordu’ya hareket ediyoruz.Teleferikle Boztepe’ye çıkıyoruz.Karadeniz ayaklarımızın altında ve nefes kesici bir manzara bizleri bekliyor.Teleferikten ayrıldıktan sonra kent merkezindeki otelimize gidiyoruz.Akşam yemeği ve konaklama Ordu’da.  /ORDU –

21 Temmuz  :Sabah otelde alınacak kahvaltının ardından Trabzon’a hareket ediyoruz.Yol güzergahında fındık ve yöresel tatlardan alabileceğiniz alış veriş molası vereceğiz.Ayasofya Cami ve Trabzon Atatürk Köşkü’nü ziyaret etmek üzere Trabzon’dayız.Trabzon’un bu iki simge eserini rehberimiz bizlere tüm tarihiyle anlatıyor.Kent merkezinden ayrıldıktan sonra,Akçaabat’ta yörenin meşhur köftesini yemek üzere mola veriyoruz.Yemek sonrası  Otelimize olabildiğince erken saatte geliyoruz.Sultanmurat Yaylasında mutlaka şehitliğimize uğradıktan sonra Dileyen konuklar,yaylada gezebilir,yürüyüş yapabilir Akşam yemeği ve konaklama Sultan Murat Yaylası’nda

22 Temmuz: Sabah otelde alınacak kahvaltının ardından,yayladan ayrılıyoruz.İlk olarak Uzungöl’e gidiyoruz. Haldizen Çayının beslediği bu heyelan tipi olan göl adeta saklı bir cennet gibi. Uzungöl’de serbest yürüyüş molası sonrası Uzungöl’den ayrılıyor Rize’nin Çamlıhemşin ilçesine gidiyoruz.Yolumuz üzerinde yörenin meşhur kuru fasülyesini tadabilirsiniz.Yemek molası sonrası Fırtına Deresi yol boyunca bizlere eşlik ediyor. Fırtına Deresi eşliğinde Çamlıhemşin taş köprülerinde kısa kısa fotoğraf molalarıyla birlikte Çat Vadisi’ne gidiyoruz.Bu etapta yaklaşık 3 saat sürecek ekstra bir aktivite yapacağız.Programa katılmayacak olan misafirler Çamlıhemşin’de serbest zaman verilecektir(Çat Vadisi,Palovit Şelalesi,Şenyuva ve Zil Kale turu)Tur sonrası son olarak Ayder Yaylası’na gidiyoruz.Yaylanın en güzel noktası Gelintülü Şelalesi’ni fotoğrafladıktan sonra konaklamak üzere otelimize gidiyoruz.Dileyen konuklar yaylada  zipline yaparak adrenalin tutkusunu yerinde yaşayabilirler.. Konaklamak üzere otelimize hareket ediyoruz. Otelimiz Artvin Hopa’dadır.

23 Temmuz:Sabah otelde alınacak kahvaltının ardından,Gürcistan’ın Batum kentine gitmek üzere,Sarp Sınır Kapısı’na gidiyoruz.(Yurtdışı çıkış harcı rehber tarafından toplanıp,gümrük girişi ödenecektir.Katılımcıların yeni çipli kimlik kartlarının olması zorunludur)Batum’a girdikten sonra,Avrupa Meydanı,Medea Anıtı,Batum Bulvar,Alfabe Kulesi,Piazza Meydanı ve Kulesi,Tiyatro Meydanı göreceğimiz yerler arasında.Batum’da verilen öğle yemeği ve serbest zamanın ardından Türkiye’ye geçiş yapıyoruz.Akşam yemeği ve konaklama Hopa’da..

24 Temmuz: Sabah otelde alınacak kahvaltının ardından,Artvin Borçka ilçesine bağlı Karagöl Milli Parkına gidiyoruz.Borçka’dan bineceğimiz minibüslerle,milli parktayız.Karagöl gezisi sonrası  yöresel yemeklerden oluşan bir lokantada yemek molası veriyoruz.Yemek sonrası Doğu Anadolu’yu Karadeniz’e bağlayan,tarihi ipek yolu üzerinde bulunan Zigana Yaylası’na doğru hareket ediyoruz.Yaklaşık 2200 metre yükseklikte ki Zigana yaylasında emin olun üşüyeceksiniz.  Akşam yemeği ve konaklama Zigana’da..Karadeniz eğlencesi eşliğinde..

25 Temmuz :Sabah otelde alınacak kahvaltı sonrası,farklı bir rota ilerleyerek Doğankent Özkürtün yolunu takip ederek karadenizin farklı bir yönünü görme şansımız oluyor.Yaylardan ,baraj göllerinden geçerek Tirebolu Giresun Dereli yolunu takip ederek Kuzalan Şelalesi’ne gidiyoruz.Mavi göl ve Kuzalan Şelalesi adeta cennetten bir köşe.Unutulmayacak anlardan sonra Ordu Samsun,Çorum,Ankara güzergahından  Denizli’ye hareket ediyoruz..Bir başka Paydos Tur gezisinde görüşmek dileği ile vedalaşıyoruz.

*D2 belgeli otobüsler ile Ulaşım
*Araç içi ikramlar
*5 gece YARIM PANSİYON konaklama
*Profesyonel rehberlik hizmeti
*Milli park araç giriş ücretleri
*Gidiş yolundaki kahvaltı
*Otellerde alınacak akşam yemekleri ve kahvaltılar
*Zorunlu seyahat sigortası

Kişi

Satın alabilmek için asgari miktar: 40

Bunlar da İlginizi Çekebilir

İzmir'den Otobüslü Karadeniz & Batum Turu (Yarım Pansiyon 7 Gün, 7 Gece, 5 Gece Otel Konaklamalı)

1 Günİzmir Kalkış GünüCuma19:00 Üçkuyular Fahrettin Altay Metro çıkışı, 20 Ege Üniversitesi Acil Çıkış Kapısı önünden hareket ve gece yolculuğu lüks Touristica otobüsümüzde.Bursa, Bolu üzerinden yolculuğumuzu gerçekleştirirken araç içi yemek paketi ve sıcak soğuk içecek ikramlarımız ile yaklaşık olarak 11 saat sürmektedir. 2 GünAmasya-Mumyalar müzesi-Samsun-Amissos Ha..

1.429,00 TL

Ramazan Bayramı Özel İzmir Çıkışlı Karadeniz Turu

1 Gün - GRUP OLUŞUMU ve HAREKET 20:00 İzmir Alsancak Lozan Meydanı'ndan siz değerli misafirlerimizi aldıktan sonra Paydostur.com'un zengin araç içi ikramları eşliğinde Sinop yolculuğumuza başlıyoruz.Kat Edilecek Toplam mesafe: 1042 km.   2 Gün - SİNOP-SAMSUN MİLLİ MÜCADELE PARKI-ATATÜRK ONUR ANITI-GAZİ MÜZESİ Sinop’ta ilk olarak muhteşem doğasıyla bizi karşılayacak ince burun ve Hamsilos fiyordunu görerek turumuza başlıyoruz. Burada..